Volgende zalen worden door de gemeente beheerd: het cultureel centrum “De Mastbloem”, Waregemsesteenweg 22 in Kruishoutem; het “gemeentecomplex Huise”, Huiseplein 16 in Huise; het gemeenschapscentrum “De Griffel”, Ouwegemsesteenweg 90 in Ouwegem; het dorpshuis Ouwegem, Ouwegemstraat 3F in Ouwegem; de voormalige pastorij, Kwaadstraat 13 in Zingem - tijdelijk niet beschikbaar DE GEBRUIKER Naam organisator/vereniging Verplicht Facturatieadres Verplicht CONTACTPERSOON Naam contactpersoon Verplicht Telefoonnummer contactpersoon Verplicht E-mailadres contactpersoon Verplicht WELKE ACCOMMODATIE WENST U TE HUREN? * De Griffel (Ouwegem) De Mastbloem (Kruishoutem) Gemeentecomplex (Huise) Dorpshuis Ouwegem Vergaderzaal AC Zingem DUID AAN. DIT BETREFT: * een aanvraag voor een éénmalige activiteit die max 24 uren duurt en waarbij de gevraagde gebruiksduur gelijk is voor alle gevraagde zalen een aanvraag voor een reeks van activiteiten die identiek zijn wat betreft gewenste zaal/zalen en gebruiksduur (bv. reeks vergaderingen, lessenreeks,...) een aanvraag voor meerdere (deel)activiteiten, reservaties van verschillende zalen met andere gebruiksduur,... ACCOMMODATIE Gewenste zaal/zalen De Griffel: * bij EETFESTIJN of PUBLIEK CULTURELE ACTIVITEIT: volledige accommodatie bovenzaal - medium zaal 1 - groot (standaard: wand dicht én inclusief bar, podium NIET inbegrepen/apart aan te vragen indien nodig) zaal 2 - klein zaal 3 - klein Mobiele wand zaal 1 open (optie enkel aan te duiden indien zaal 1 + zaal 2 en/of zaal 3 gevraagd worden) Mobiele wand tussen zaal 2 en zaal 3 open (optie enkel aan te duiden indien zaal 2 + zaal 3 gevraagd worden. Zonder deze optie aan te duiden, is de wand tussen deze zalen dicht.) keuken podium (binnen) regiekamer (naast podium) podium (buiten) grasplein Gewenst: geluidsinstallatie lichtinstallatie ophangsysteem drank basisassortiment keuken (50 couverts) extra keukenassortiment projectiemogelijkheid (beamer en scherm - enkel in de benedenzaal) Afhankelijk van de aangeduide wensen, zal de gebruiker gevraagd worden om uiterlijk 1 maand op voorhand de benodigdheden verder te specificeren. De link naar het aanvraagdocument zal meegestuurd worden met de reservatiebevestiging. Gewenste zaal/zalen De Mastbloem: * foyer kleine vergaderzaal grote vergaderzaal polyvalente zaal basisassortiment keuken (50 couverts) keuken Gewenste zaal/zalen GC Huise * grote zaal (les)keuken vergaderzaal Gewenste zaal/zalen Dorpshuis Ouwegem * Gelijkvloers Binnen accommodatie Buitenzone en toiletten Zal er gebruik gemaakt worden van de beamer? * ja neen misschien/weet ik nog niet Om te kunnen projecteren, dient er een toestel aangesloten te worden op de laptop. Wij zorgen dat dit voor u klaarligt, enkel in die gevallen dat u op voorhand aangeeft (mogelijks) te zullen projecteren. Indien eerste gebruik Ik wens een rondleiding benodigde extra's Bestek en borden voor meer dan 20 personen extra voorraad zit in een normaal afgesloten kast Koffie voor meer dan 50 personen extra voorraad zit in een normaal afgesloten kast Glazen voor meer dan 50 personen extra voorraad zit in een normaal afgesloten kast dranken bovenop de basisstock Gelieve dan ook het excelformulier in te vullen via https://www.kruisem.be/reservatieformulieren-sociaal-culturele-accommodatie en door te sturen Extra kookgerei Hiervoor wordt de kast onder het kookeiland opengesteld. Deze bevat enkele potten, pannen en andere keukentoebehoren die van pas komen bij een kookactiviteit. benodigde extra's Bestek en borden voor meer dan 30 personen De zaalverantwoordelijken zullen bij aanduiding extra bestek en borden voorzien Koffietassen, onderborden, lepeltjes, dessertborden en vorkjes voor meer dan 50 personen De zaalverantwoordelijken zullen in dat geval extra's voor u voorzien Glazen voor meer dan 50 personen De zaalverantwoordelijken zullen in dat geval extra's voor u voorzien ACTIVITEIT Titel activiteit Datum activiteit 1) Controleer eerst de beschikbaarheid van de gewenste zaal op https://webshopkruisem.recreatex.be/Bookings/Overview. 2) Reservatieperiode: gebruikers met voorrang (zie artikel 12 gebruikersreglement): ten vroegste 1,5 jaar op voorhand - andere gebruikers cat. A & B: ten vroegste 1 jaar op voorhand - gebruikers cat. C & D: ten vroegste 6 maanden op voorhand. Alle: uiterlijk 4 weken op voorhand. Som de data op waarop de reservatie gevraagd wordt. Controleer idealiter eerst de beschikbaarheid (zie rechterkolom deze webpagina, bovenaan). Beginuur gebruik (incl. eventuele voorbereiding/opbouw) Houd er rekening mee: 1) dat bij gebruik van meer dan 5 uren het dagtarief wordt aangerekend; 2) bij gebruik van maximum 5 uren er enkel per begonnen uur gefactureerd wordt (dit geldt NIET voor De Mastbloem). Startuur activiteit Verwachte eind-uur activiteit Eind-uur gebruik (incl. opkuis) Reken op voldoende tijd om op te kuisen. Opgelet, na het opgegeven einduur is er geen permanentie meer door de zaalwachters en/of is de locatie onmiddellijk vrij voor eventuele andere activiteiten. Verwacht aantal deelnemers/aanwezigen SPECIFICEER DE GEWENSTE RESERVATIE (DM) Vermeld hierbij zo gedetailleerd mogelijk (en voor zover van toepassing zijnde): 1) Naam van de activiteit(en) alsook per activiteit: 2) zaal/zalen; 3) datum/data; 4) begin- en einduur van de gevraagde reservatie en 5) het verwachte start- en einduur van de activiteit(en) in kwestie. Indien de gevraagde data en tijdstippen verschillend zijn per gevraagde zaal, gelieve dit duidelijk aan te geven. Bijvoorbeeld: FOYER, KEUKEN en POLYVALENTE ZAAL: opbouw - vrijdag 10 januari van 17 u. tot 23.00 u. POLYVALENTE ZAAL: optreden op zaterdag 11 januari van 14 u. tot 03.00 u. (incl. soundcheck en opkuis, optreden om 20.00 u.) KEUKEN EN FOYER: optreden op zaterdag 11 januari van 18.30 u. tot 1.30 u. (incl. opkuis) Bij uitgebreide en/of complexe aanvragen kan de beschrijving gegeven of aangevuld worden via een bestand dat u hieronder kan uploaden. SPECIFICEER DE GEWENSTE RESERVATIE (DG) Vermeld hierbij zo gedetailleerd mogelijk (en voor zover van toepassing zijnde): 1) Naam van de activiteit(en) alsook per activiteit: 2) zaal/zalen; 3) datum/data; 4) begin- en einduur van de gevraagde reservatie en 5) het verwachte start- en einduur van de activiteit(en) in kwestie. Indien de gevraagde data en tijdstippen verschillend zijn per gevraagde zaal, gelieve dit duidelijk aan te geven. Bijvoorbeeld: ZAAL 1-2-3 EN PODIUM: opbouw - vrijdag 10 januari van 17 u. tot 23.00 u. ZAAL 1-2-3, PODIUM EN KEUKEN: beurs op zaterdag 11 januari van 08.00 u. tot 22.00 u. (deuren open om 10.00 u.) ZAAL 1-2-3, PODIUM EN KEUKEN: opkuis op zondag 12 januari van 8.00 u. tot 12 u. Bij uitgebreide en/of complexe aanvragen kan de beschrijving gegeven of aangevuld worden via een bestand dat u hieronder kan uploaden. Bestand uploaden (bv. jaarkalender,...) Eén enkel dossier.200 MB limiet.Toegestane types: gif, jpg, jpeg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip. Welke beschrijving van de activiteit wenst u in de webshop opgenomen te zien? Verplicht Op https://webshopkruisem.recreatex.be/Bookings/Overview kunnen verenigingen de beschikbaarheid van de zalen zien. Zij zien hierbij ook de omschrijving van de activiteit. In het kader van de wet op de privacy laten we u zelf kiezen wat er voor externen te lezen is. U kiest er dus zelf voor om er eventueel ook de naam van de organisator bij te vermelden. Bijvoorbeeld 'optreden Zesde Metaal, Cultuurkruis' of 'Eetfestijn VCE Huise-Ouwegem' of... enkel 'optreden', 'eetfestijn', 'ledenactiviteit',... Noteer hier eventuele opmerkingen, vragen, alternatieve data... met betrekking tot de gewenste reservatie Reglement * De aanvrager verklaart op de hoogte te zijn van en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden zoals bepaald in het gebruikersreglement en retributiereglement sociaal-culturele infrastructuur Gebruikersreglement socio-culturele infrastructuur (191.89 KB) "pdf" 20240205_GR_RetributiereglementSocioCultInfrastructuur.pdf (169.86 KB) "pdf" Privacyverklaring * Ik heb de privacypolicy van de gemeente Kruisem gelezen en ga ermee akkoord. Laat dit veld leeg Controleer hier de beschikbaarheid van de zalen Tarieven De Mastbloem (huur en drank) (137.45 KB) "pdf" Tarieven De Griffel (huur en drank) (157.5 KB) "pdf" Tarieven gebruik gemeentecomplex Huise (huur) (133.28 KB) "pdf" Gebruikersreglement sociaal-culturele infrastructuur (218.61 KB) "pdf"