Evenementenkoffer

Het gemeentebestuur stelt aan organisatoren van evenementen gratis een evenementenkoffer ter beschikking. Deze koffer bevat handig materiaal dat bij je evenement zeker van pas zal komen:

  • 2 digitale handtellers
  • een geluidsmeter
  • 2 x 2 walkietalkies
  • 2 kassa’s met munthouder
  • 2 zaklampen
  • 8 fluo securityvestjes
  • 3 brandblusapparaten
  • een EHBO-koffer (+ checklist)
  • 6 thermische dekens
  • 1 branddovend deken
  • 8 kleine pictogrammen brandblusser
  • 7 kleine pictogrammen rookverbod
  • 8 kleine pictogrammen nooduitgang
  • 2 noodverlichtingen
  • een lijst met noodnummers

Deze evenementenkoffer zit in de gemeentelijke uitleendienst en dien je dus aan te vragen via het daartoe voorziene aanvraagformulier. Stuur dit formulier minimaal 4 weken en maximaal 6 maanden voor datum van gebruik door. 

De inhoud van de koffer wordt in zijn geheel ontleend en wordt ter plaatse gebracht door de technische dienst van het gemeentebestuur.

Voor het gebruik van de evenementenkoffer wordt een waarborg gevraagd van 250 euro.