De administratieve diensten werken op afspraak. Je kan een afspraak maken via het online afsprakensysteem (zie hiernaast), telefonisch of via e-mail.
>> Vind hier de contactgegevens van de verschillende diensten
Waarom werken we op afspraak?
- Je kan je bezoek aanvragen wanneer het voor jou best past.
- Je hoeft niet in de wachtrij te staan.
- Je komt wanneer het jou best past.
- De medewerker kan je dossier voorbereiden. Geef daarom zoveel mogelijk nuttige informatie mee als je je afspraak vastlegt.
- Wil je een gevoelige kwestie bespreken? Dan reserveren we vooraf een afgesloten gespreksruimte voor jou.
Hoe maak je online een afspraak?
- Klik hiernaast op de dienst waarmee je een afspraak wenst te maken;
- Selecteer voor welke dienstverlening je wil langskomen;
- Duid een beschikbare dag en uur aan;
- Geef jouw contactgegevens door.
Daarna krijg je een bevestiging van je afspraak in je mailbox. Je ziet meteen ook welke documenten je moet meebrengen naar je afspraak.
Staat de dienst waarmee jij een afspraak wilt maken niet in de lijst hiernaast, dan regel je je afspraak telefonisch of via mail.
Aandachtspunten
- Als je via de digitale agenda een afspraak maakt met de dienst Burgerzaken, maak dan de afspraak op naam van de persoon voor wie de dienstverlening bedoeld is. Bv. als je een Kids-id wenst af te halen, dan maak je de afspraak op naam van je kind en niet op jouw naam.
- Maak voor iedere dienstverlening een afspraak, zo wordt iedereen op tijd en snel bediend.
Maak je afspraak online met:
Ma t.e.m. zat van 8.30 u. - 12.00 u.
Di: 8.30 u. - 12.00 u. en 13.30 u. - 18.30 u.
Ma: 8.30 u. - 12.00 u. en 13.30 u. - 18.30 u.